Thursday, March 14, 2013

Si Jantung hati ♥

Assalamualaikum semua.

Fuh, letihnya. See aku masih di Office. Sengaja mensibukkan diri kerana bosan. hee
Duduk kat Office ni mmg tak buat kerja apa pun, duduk online jea kerja nya, weeeeee :3
Btw, tgok Title. SI JANTUNG HATI kau, hahaha
Okay, sebenarnya nak cakap yg aku gaduh dgn si jantung hati. hihi mengadakan kami. Nak gaduh lah pulak. hee Aku gaduh dgn dia bukan kerana apa. Hanya kerana dia sibuk Study dan aku pulak nak dia ada bersama aku. Mcm yg dia SERING lakukan adalah dia cakap ' Org nak msg dia ' dan aku pun msg dan layannnn. Tak sampai 10 minit msg dgn tetiba jea msg yg aku hantar pada dia berbunyi ' KRIKK KRIKK KRIKK '  geram tak terhingga!

Aku faham kalau dia cakap dia sibuk, tetapi dia tak kesian ke tgok aku ni duduk tunggu dia seperti TUNGGUL KAYU API ? Tak kesian ke awak? grr Sabar jea tau. Aku bukan minta apa, aku cuma minta kalau busy cakap busy tak payah msg aku buat sementara waktu pun boleh sbb aku faham. Ni bila dah aku merajuk, aku sakit hati baru lah nak minta maaf dan cakap tak buat lagi.

Sayang, aku tak kesah kau nak study. Sbb aku faham, kau student. Aku faham sgt tapi kau pun kena faham aku. Kau kena luangkan masa dgn aku jugak. Even kau busy, aku tak kesah. kau boleh buat kerja kau dulu, sekurang-kurangnya kau beritahu aku yg kau busy bukan buat aku tertunggu-tunggu. Sakit tau tak? Sakit! Sakit hati ini tak terhingga!

Sayang, awak dah besar dan bakal jadi TUA, jadi kita sama-sama lah jaga hubungan antara kita berdua. itu pun susah ke sayang? Susah? Saya tak minta RUMAH BESAR pun tau. Cuma minta MASA EMAS awak itu jea. Jadi sama-sama lah mengalah. Faham lah saya sikit =='

Awak suka ke tgok saya sedih? Awak suka ke tgok saya nangis? Awak suka ke tgok saya jadi kayu? Ekh! Takpe lah sayang, mungkin setakat ini sahaja dahulu. Saya harap sgt awak baca dan saya harap sangat awak sedar. Saya sayang awak! Jumpa kat rumah nanti. Tunggu saya balik kerja ya. LOVE YOU.
XOXO-LA

No comments: