Thursday, March 14, 2013

kawan kawan ♥



Assalamualaikum dan Hii semua. hihi
Nampak tak date dgn post yg bawah tu, hari yg sama tau. hahah dah tak tahu nak buat apa dalam office ni kan? So apa lagi, buang sedikit masa untuk buat post yg terbaru. hihi Sebenarnya dgn tidak sengaja tetiba hati ini terasa nak buat satu post tentang kawan kawan perempuan yg rapat. So apa lagi? Jom scroll lagi. Hope korg enjoy lah. Well ini bukan video Shae-Sayang yg bapok buat parody tuh tau. hahaha

Okay. Sebenarnya adanya kawan kawan ni kan satu anugerah yg terindah tau sbb apa dorg penyeri kehidupan jugak tau. bukan hanya Boyfriend dan Girlfriend korg jee, heee bagi aku kawan penting sbb mereka ada time suka, duka, hujan, ribut, berangin, petir dan segalanya. Ekh? hahahah k lupakan. Mengarut itu semua. hihi

First nak cerita pasal seorang kawan aku ni. haaaaaaaaaa, jeng jeng jeng. Dia tidak lah comel mana, tetapi sedap mata memandanglah sbb dia Chubby sedap dipeluk. hihi Taraaaaaaaaa! Nama dia NUR SYAHIRA MUSA . Dia sebaya dgn aku, dia ni......................(lihat list dibawah gambar)


 yg tinggi tuh aku, yg pendek tuh Asha. *tgok aku tuh ajet ajet kurus je tau, haha baru jogging!

1* budak ni suka buat lawak dgn aku.
2* Dia suka bergelak ketawa even dia tahu bila dia gelak dia tak cantik.
3* dia ada crush. nama ayap ^^
4* dia suka halang setiap ajakan aku kemana mana *ini marah!
4* dia baik. hihi
5* dia suka sgt BBM aku dan suka sgt kiss aku *padahal aku yg minta kiss. hihi
6* dia kalau tak kenal mmg org akan cakap dia pendiam, walhal. Nauzubillah. haha
7* dia seorang yg kuat semangat. yeah :3
8* dia ada abg yg kacak. hihi
9* dia comel tapi tak boleh kalah comel aku lagi lah. hahaha *perasan.
10* Aku suka berkawan dgn dia sbb otak dia gila gila. hihi
( Kami ada group, FASY. Dia huruf A )
See banyak kan? hihi
Okay, kawan lain pulak.
Okay. nama minah bawah ni adalah NORLIYANA BAZAR. dia ni seorang yangggggggggg..............(lihat selepas bunyi tittt) hihi *bergurau :3


taraaaaaaa! 

1* ni lah Norliyana Bazar. *nama dah sama. hihi
2* dia atas atas lah, kira kakak :3 *tapi aku lagi matang. #opsss! hee
3* dia ni ayu sgt tapi bila dah dgr suara, sumpah lagi ayu. hihi
4* dia ni baik hati orgnya. 
5* suka berkawan dgn dia sbb dia pun otak gila, hahaha
6* dia suka ajak aku berpantun. heeee
7* dia manis, tetapi adik dia yg Najwa tuh pun manis sama tapi tak boleh lawan adik lelaki dia Nazmi. hee
8* Dia seorang kuat even dia terlukaaaa )';
9* Dia sgt sgt sgt baik dgn aku. 
10* last word, aku sayang dia (;


kawan seterusnyaaaaaaaaaaa...................................
Ni dia Fatin. heeeeeeeeee Nama penuh dia Noor Fatin Hakimah, *suka ejek hakimok. heee


 haaaaaa, dia yg pakai cermin mata tuuu :3

1* Nama dia Noor Fatin Hakimah,.
2* Dia ni manja. sgt sgt sgt sgt sgt manja *eeeee annoying. hihihi (gurau)
3* Dia ni anak perempuan sorg jea dalam family tuh yg manja nauzubillah. haha
4* Dia ni kurus, pendek dan cendek. hahahahaha
5* Kalau aku keluar dgn dia, mmg rendah saham aku sbb dia dah bolot semua saham aku. hahah
6* Aku suka kawan dgn dia :)
7* Cuma kadang2 tuh, dia sgt sgt annoying tapi seannoying dia pun aku suka berkawan dgn dia :)
8* Dia suka cakap aku dgn E**m. Padahal aku dgn mamat tuh bukan ada apa apa. *percayakan saya!
9* Dia kawan sekolah sejak kecilllll!
10* Dia baik hati tetapi otak dia tak segila Asha kerana dia sngt SLOW dan kadang kadang ayat dia. 
" Apa ni? Fatin Lose! hahahaha "

Next..........
Haaaa ni nak habaq mai, haa ni lah dia MUMMY ZAZA. Mummy kepada hamka. Budak yg comel meymeymey tuh. hihihi......... (lihat bawah)

  haaaa ini Muhamad Naufal Hamka :)

*yg tudung Pink tuh dia dan putih itu aku* aku meymeymey kan? heeee

1* aku baru jea kenal Mummy Zaza ni *kak fyza. 
2* Aku igt dia mcm alaa alaa kerek gitu, rupanya. Peh sebijik mcm aku, otak gilaaa --' *kenapa ada geng ni? haha
3* Dia ni cantik sgt, sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt.
4* untung abg NAS dapat kak FYZA ni sbb dia dah baik hati :3 *bodek jeee* hahaha
5* Dia ni penyabar habis!
6* Rajin buat kerja. hihi
7* Dia suka bergambar jugak semua gambar aku penuh muka dia. haha
8* Dia sgt sgt sgt baik aku happy kenal kak fyza :)
 
btw korg......
Aku ada sorg kawan lagi. nama dia SITI. tapi aku tiada gambar dia, so nanti nanti aku RE-EDIT balik okay. heeee
Cukup lah itu sahaja. Seeeee gambar kami bersama okay dibawah..... ^^

see? Ini telatah kami. *YANA&KAK FYZA*

Kami lagi *YANA&KAK FYZA*

*YANA&KAK FYZA*

*FATIN&YANA*

  
*Ekh ni nak jugak!* hihi

*YANA,KAK LALITHA,KAK FYZA&FATIN*

 *FATIN&YANA*

*mereka buli sayaaaaa ^^* hahaha

itu sahaja, Assalamualaikum :3
XOXO.




1 comment:

Syaza Raihanah said...

Anda ditag untuk giveaway ini http://syaza-applemints.blogspot.com/2013/03/topup-giveaway-by-zahirah-leuniysa.html