Wednesday, March 13, 2013

sahabat :')

Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua. Alhamdulillah aku masih lagi dapat bernafas sampai ke hari ini. Alhamdulillah Ya Allah :) okay, apa khabar semua? Lama dah aku tak update blog ni kan? Yelah. blog I simple jeeeeee :3 hihi tak ada sambutan hanggat pun. heee

Okay, berbalik pada tajuk. Sahabat :) Yeah sahabat. Aku nak share kan tentang sahabat aku ini. Dia..... dia seorang yg baik, anak dari keluarga yg baik baik. Aku dah lama kawan dgn dia. Lama sgt. sampaikan kalau kami gaduh kami akan minta maaf balik. Tetapi entah mengapa sejak kebelakangan ini kami jauh. Ada sedikit salah faham antara kami berdua. Ya Allah sedihnya hati ini sampai tak tahu nak cakap apa. hanya mampu tgok perkembangan dia dari jauh jeeee )';

Sejak kami gaduh baru baru ini tiada pun satu msg dari dia. Aku tertunggu tunggu jugak msg dia. Aku hanya dapat baca conversation kami yg lama. Dia sngt baik. seorang kawan yg sangat sangat baik. Boleh dikatakan dulu hari hari kami akan msg tetapi bukan 24 hours lah. mcm dalam sehari itu msti ada jea msg dari dia :')

Bila aku tak dapat msg dari dia, nauzubillah. Aku rasa mcm hmmm hmmm hmmm entah. mcm hilang. aku anggap dia dah macam keluarga aku. yeah keluarga. Dia terlalu rapat sehinggakan masalah aku dgn buah hati pun dia tahu. Aku hanya mampu berharap yg dia akan bahagia kat sana dan aku cuma minta dia jgn lupa aku walaupun aku tahu dia sedang lupakan aku (';

Aku rasa mungkin salah aku, sbb aku punca. Aku punca kami mcm ni. hmm sedihnyaaaaaaaa! hmmm kalau lah aku mampu putarkan balik waktu, aku harap aku dapat perbaikki kesilapan aku pada dia. Aku terlalu rindu dia. Sgt rindu. Aku harap kita akan seperti sediakala )';


Dear friends, aku tahu kau tak mungkin akan baca apa yg aku type ini. Tapi sebenarnya inilah reality, ini lah yg terjadi sekarang ni. I hope sgt kau jgn lupa aku. Bye bye. Sayang kau sgt kawan.
XOXO~

2 comments:

asha said...

siapa babe ?? tertanya tanya ... -..-

liyana awesome said...

SAHABAT LAH WEH -_-