Monday, March 18, 2013

KERJA

Assalamualaikum dan Selamat Petang :)
Hii semua, argh. Dalam entry kali ni nak cakap yg aku nak luahkan sesuatu. Hmm hmm. grr aku and the geng kena TALK TALK TALK dgn boss. Geram tak terhingga, grr tapi nasib baiklah boss saya okay jugak lah. Dia tak marah, cara dia cakap pun dia cakap lembut lembut dan dia cakap pun masih kira baik lagi lah. erk, aku tak kesah sgt bila kena tegur. Itukan satu dugaan dan satu cara boss nak ajar kita untuk tidak buat silap utk kali kedua. Awesome bukan? hee

Hmm sebenarnya kerja sini tak pressure tapi rasa mcm aumm aumm aummm sbb bila aku kena buat INVOICE PRIORITY dabn dah sent kat sana, mulalah salah invoicelah salah apa lah. Geram nauzubillah, aku ni okay lagi sebenarnya kalau mereka call aku direct cakap aku ada buat salah, ni tak. Mereka terus direct call boss. Ini geram tau, hee. Awak nak cari duit. Saya pun nak cari duit, tak salah kalau awak call saya dan nyatakan apa salah saya. Bukan reffer pada boss saya, dan bila benda ni jadi. Mulalah, semua stuff mood hilang melayang-layang. Geram geram geram. hee

Haih sabar jelah. sabar sabar, hee. Aku sebenarnya rindu my Linklink. Dia busy, malam tadi baru jea gaduh. Percaya atau tidak, aku akan gaduh lagi dgn dia malam ni. grr hahaha See dah boleh jangka tau. hee

*aghhhh, merecek recek air liur boss :/

*pekak lah ==''

*erk boss jgn marah please :'(


grr, so lepas ni just boleh cakap 'Yana, please lepas ni jgn buat salah lagi okay?' hmm sabar jea tau, hihih
K bye, Assalaamualaikum.
XOXO - LA

No comments: