Wednesday, March 20, 2013

KAWAN )';

Assalamualaikum dan Selamat Petang.
Hii semua, yaa tolong baca entry tuh. hihi Entry pasal kawan. hmmm
Aku tak faham lah, aku ni masih tak layak jadi kawan yg baik lagi ke? Aku ni teruk sgt ke sebagai kawan? Aku masih lagi tak cukup ke? Aku masih lagi tak ada bersama mereka ke? hmm tension lah aku mcm ni. Perangai tu cuba matang sikit. Tak boleh? Susah tahu susah! damn.

Hmm sorry k. mcm ni. Aku terus direct kepada Kawan aku yg sorg ni. Ni aku terus cakap nama dia okay! ****************** bte ******************* hmm aku tak faham lah, perangai tuh matang sikit. Kot kot kau terasa hati dgn aku ke apa ke kan, tak paayh treat org mcm ni weh. Haih cuba cakap kot kot dosa yg aku buat kat kau tuh besar sgt ke kan? Cakap je! Susah kalau dpt kawan yg menangis jea! hmm then buat hal sendiri. Fikir guna otak, awak dah besar. Okay? hmm

hmm entah lah awak. Aku malas nak cakap panjang, hanya aku boleh cakap. ingat tatkala kita dibawah, kawan jugak yg bakal bantu kita naik nanti. Aku sayang kau. hargai kau yg ada depan mata ini baik baik. K lah, Assaalamualaikum. Take care kawan.

XOXO-LA

No comments: