Sunday, July 22, 2012

Selamat Pagi (;

Assalamualaikum dan selamat pagi buat my family, my sweetheart, my followers dan my special diary (: Apa khabar? Puasa tak? Hee ok laa. Seperti biasa, aku akan mulakan hari aku dgn pekerjaan aku >.<

Semua mesti tertanya tanya dan ada juga yg masih tidak tahu, aku kerja apa? Haa ni aku nak bagi tahu (: Aku bekerja disebuah sekolah. Kerja aku sebagai seorang PPM DAN CIKGU ^^ haha sebenarnya aku hanya laa seorang PPM ( PENGURUSAN PENTADBIRAN MURID ) aku dalam bahagian PRASEKOLAH iaitu melibatkan murid atau budak yg berumur 6 tahun . Hee habis kenapa kau cakap kau ni cikgu? hee aku cakap aku ni cikgu sbb aku mengantikan posisi Guru kelas Pra Jasmine ni yg sedang bercuti bersalin. Jadi aku sudah diamanahkan untuk membantu dia sewaktu dia bercuti. Haa sbb tuh ada juga budak budak yg pangil aku ni CIKGU ;D hahaha Lucu sebenarnya sbb aku ni bukan laa org yg berpendidikan sangat tapi melalui pengalaman laa aku boleh membimbing dia org (;

Hee seperti biasa, aku mulakan aktiviti pagi aku dgn menunggang Motorsikal LC. kepunyaan ayah aku. HIHI aku masuk sahaja ke kawasan sekolah semua cikgu atau murid sudah terhidu bau wangi wangian aku. Haha Cehwah :D habes batal puasa depa. Hihi aku pun teros pergi ke tempat parking motor =.= Dengan segak bergaya aku jalan. Hahaha then aku buka laa kelas aku ^^ TARAAAAAAAAAA . #over. Haha seorang demi seorang budak kelas aku datang dan ucap Assalamualaikum dan selamat pagi pada aku (: Hee aku pun bertanya pada mereka " puasa ke tak ? " " dia org jawab puasa . " aku tanya lagi " yeke nii? Cikgu ada coklat, siapa nak? " HEEE semua angkat tangan cakap nak. haha tapi cuma Aiman jee tak angkat tangan. Nak tahu dia cakap apa? "ASTAGFILULLAHAJIM" tergelak aku dgr. Pastu aku cakap laa, mana ada coklat. Cikgu puasa, haha semua dgn tak malunya gelak. hihi

Then aku pun suruh dia org letak beg dan pergi buat barisan diluar kelas sbb kita nak pergi tapak perhimpunan. Haha dan mungkin itu sahaja buat pagi nii (: Tunggu nanti yaa? Yaa Assalamualaikum, dan selamat berpuasa bagi semua org org ISLAM (;

No comments: