Tuesday, July 17, 2012

cool :D

Assalamualikum dan selamat malam wahai sayang ku blogger <3 Apa khabar malam ni? Ada baik kee? Dah makan semua? Ohh dah nak tidor ya? hee ok. Kepada yg otw nak tidor tuh selamat malam. Mimpi indah ok? hee


Okay lah, kepada yg belom tidor tuu. Post aku kali ni mengenai budak budak Pra dan Murid murid SK Pulau Indah 2 yg cool :D haha mesti tertanya tanyakan, apasal nak cool pulak? Habes tuh takan nak hot hot pulak kan. haha mcm ni laa story dia. Hari ni adalah Hari Satu Murid Satu Sukan . haa pagi lagi aku datang dah kena kumpulkan anak anak aku untuk ke dataran (: Hee anak anak aku tuh budak kelas aku laa . hihi Aku kan belom kawen dgn MR MINE, jadi mana nak ada anak. heee


Okay laa, mcm biasa. Leader yg kawal kita org buat senaman adalah Cikgu Shidi. Yg aku ada upload gamba dia dkt post oh best oh best tuh :D haha ya cool nya. Semua murid sekolah tuh pakai baju sukan. Sbb dia org dah tahukan nak bersukan tuh pasal semua bersukan. haha


Okay, on the music please. haha mula laa pelbagai cara senaman yg kita org buat. Tapi yg lebih COOL nya semua cikgu sekolah tuh turun padang join senaman Satu Murid Satu Sukan tu haa. Mmg COOL ;D haha nk usha gamba ? Okay tgok bawah (:



Gambar COOL ;D


ha nampak tak muka anak anak aku :D haha familiar betul.






see pelbagai gaya :D haha


time ni dorg ignore jea dengar aku mengamuk >.< hampeh.







Haa nampak tak cahaya gembira dalam gamba diatas? haha maybe tuh saja. haha tuh laa dia. Dalam hidup mmg banyak ragam. haha mungkin itu sahaja dari aku.
Assalamualikum, selamat malam. Arghhh, ngntuk. Daaaaa ;D

No comments: