Monday, July 9, 2012

sad moment );

Assalammualikum dan selamat malam si blogger kesayangan. Post kali ni tajuk dia, sad moment. Okay laa. sbgai intro aku bukan nak menyalahkan takdir atau apa, tapi aku cuma nak berkongsi satu peristiwa yg aku sendiri tak pernah bayangkan );


Okay, tanpa aku mmbuang byk masa, aku nak bercerita sad moment aku. Benda ni berlaku hari ni. Yaa hari nii. aku sedih sangat sangat yg teramat sangat );
Sebenarnya, aku tak tahu dari ceruk mana yg org boleh judge aku yg aku nii nak merampas HUSBAND org. Aku pun keliru, aku musykil. Aku tak pernah un terlintas nak rampas someone dari someone. Inikan pulak HUSBAND org. Ya Allah, jahat sgt kea aku ni smpai org nak judge aku? Hm aku pun ada perasaan. Kadang kadang aku rasa aku ni mcm membawa byk masalah pada org sekeliling aku. Aku ni mcm something yg mendatangkan Masalah. Aku buntu.


Aku tak pernah terlintas pun benda ni nak jadi. Okay, mesti kau org akan think, takan laa pokok boleh bergoyang kalau tak ada angin. Ya betul tuh. Aku ni umpama angin. Walaupun aku angin tapi aku tak mendatangkan masalah pun pada pokok lain. Maksudnya, even aku ni jadi diri aku. Aku tak ada pun cuba nak memporak perandakan hubungan Suami Isteri. Ya Allah, aku masih waras. Aku tahu meruntuhkan masjid org itu sesuatu yg mendatangkan dosa. Aku tahu tu, tapi aku tak pernah pun cuba untuk merampas atau memporak perandakan sebuah keluarga. hmm >.<


Ok, sebenarnya aku mmg rapat dgn pasangan suami isteri nii. Dia org bukan sesiapa pun, dia org sepupu aku juga. Aku anggap dia org mcm Kaka Abg aku. Tapi cara aku itu disalah ertikan. Aku tak sangka, rupanya Isteri dia tak suka Suami dia rapa sangat dgn aku. Subhanallah, aku tak terlintas pun nak rapat dgn suami kau. Aku nii baik dgn kau, aku selalu bantu kau, aku selalu ikot cakap kau dan semua aku buat sebab kau. Tapi ini balasan kau? Aku tak sangka sgt. Aku tak ada niat jahat pun nak rampas suami kau atau apa, aku manusia biasa. Kadang kadang lalai di antara perbatasan pergaulan aku dan dia. Tapi sedikit pun dalam hati aku tak ada niat untuk aku merampas dia.


Aku pun punya pasangan hidup yg aku rasa aku boleh bersama dia, tapi bukan suami kau. Aku tak sangka semua ni. Kenapa yg dalam hidup ni setiap apa yg kita lakukan samaada baik atau jahat akan dapat balasan yg sebalik dgn nya ya? Aku betul betul tak sangka. Aku sedih dgn semua ni, sampai kan tiada tempat aku nak mengadu sbb masing masing sibuk dgn hal masing masing. Aku? Bagaimana? Ya disini laa tempat aku mengadu selain daripada mu Allah swt .


Mungkin setakat ni sahaja luahan hati aku untuk malam ni. Lepas ni aku tidur, aku harapkan esok akan jadi hari yg indah buat aku dan aku harapkan yg aku dapat lupakan masalah aku ni. Amin. Selamat Malam blogger.


Moral of the story
Biar pun kita rapat dgn sesiapa sahaja, tapi kita kena ingat satu sahaja. perbatasan kita,  pergaulan kita dan apa jua cara kita. Ingat jangan sesekali kita rapat atau apa pun dgn lelaki yg memegang status SUAMI ataupun BOYFRIEND org. Ingat tuh, anggap laa aku dah kena jangan kau org pulak. Amin. 



K sayonara,
byee .

No comments: