Wednesday, May 8, 2013

Bosan.

Assalamualaikum dan Selamat Petang. hii dear.
Bosan sebenarnya, dah tak ada kerja 24 jam jelah nak onl. cewah poyo 24 jam. haha
hm, act aku tak keluar lunch lagi ni. hmm malas makan pun ada.
Aku tak tahu apa sakit aku sekarang, bila balik je kerja haa.
mata ni mula lah, nauzubillah ngantoknya tak ingt dunia.
Nak kata aku kerja banyak kat ofis tuh standart lah kerja kan.
Tapi entah, sampai mak pun cakap.
Larni aku tidur pun berdengkur dah. hahah
Segan, anak dara apa aku ni tak tahu. haha
Aku act tak de pun nak cakap banyak kerja, 
TAPI
mungkin sbb banyak fikir kot.
yelah. dalam ofis ni ada 5 org lelaki dan 3 perempuan.
Semua lelaki dalam ofis ni nak harapkan perempuan utk siapkan kerja.
PANAS LAH HATI INI kan?
hahah
Lepas tu kalau buat kerja tak betol, kalah dah merungutnya. 
Kalah perempuan. grr
 Sabar jelah. hmm

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Mengeluh panjang dak? haha
ikut pasaipa? hahaha
Btw, aku rindu someone yg sedang sibukkan diri dia dgn exam tu =='
Sabar lagi.
Larni dia dok exam, aku takmau dia dok repeat paper yg sama jah.
Jadi aku bagi dia masa, ruang dan kasih sayang. 
cewah.hahah
Hope dia okay dgn exam dia tu,
Hope dapat target result yg dia nak tu.
Dan
Aku harap dia dapat balik rumah nanti mama dia dok senyum kat dia :)
 Serius rindu awak sayang :')

k byee byee .
XOXO

 

No comments: