Friday, May 17, 2013

Perpisahan.

Assalamualaikum & Selamat Petang.
Alhamdulillah pada petang yg indah ni. 
aku dapat lagi menarik nafas lega walaupun.....
Cinta aku kali ini kecundang akhirnya.
:')
Tabah yana, tabah.
Takpe lah.
InsyaAllah aku akan dapat terima semua ni dgn hati yg terbuka.
Aku tidak mahu lagi untuk terus menyakiti antara satu sama lain.
Jadi.
Better aku diam dan aku pasrah.
Aku percaya satu hari nantu Allah akan beri aku jodoh yg terbaik.
Aku berserah.....
Aku mungkin akan beri mak abah untuk memilih siapa bakal suami aku.
Aku sudah pasrah....
Mungkin bercinta di alam perkahwinan lebih seronok.....
Aku redho.
Aku terima segalanya seadanya.....
Aku tak akan menyalahkan sesiapa dalam hal ini.
Sebab aku sendiri dah nampak,
Salah aku jugak.
Aku harus terima segalanya...
Semoga Allah membantu aku untuk belajar bersendirian
dan
semoga Allah mempertemukan jodoh aku dan dia dgn org yg lebih baik.
kata terakhir dari saya.
AWAK.
Awak yg bernama di atas kad pengenalan....
Waktu awak baca ni. 
Apa yg terlintas dihati saya adalah saya ingin......
Saya ingin memohon maaf di atas segala perkara yg telah saya buat pada awak.
Dengan awak saya belajar utk terus menghargai seorang yg istimewa, dgn awak saya mengenali mcm mana utk menyayangi seseorang yg bukan ada talian keluarga, dengan awak saya kenal apa itu cinta.
Awak.
Saya gembira sgt dgn awk.
Alhamdulillah, hampir tahun ketiga kita bersama.
Masuk je 25/may ni genab lah kita 3 tahun as a couple.
Tapi sayangggg.
Tak kesampaian jugakkan,
takpe lah.
Mungkin Allah tahu mana yg terbaik utuk kita.
Awak.
Lepas ni saya dah tak ada utk wish Morning dan dah tak ada dah org nak cakap pada awak jgn lupa solat.
Lepas ni awak dah kena belajar sendiri untuk hidup tanpa saya :)
Lepas ni jugak awak kena kuat utk terus tabah untuk awak berjaya.
Ye awak?
Kuatkan semangat dan teruskan usaha dalam pelajaran.
Banggakan mama :)
Jgn bimbang mengenai saya,
InsyaAllah saya okay.
Awak jgn nakal2.
Lepas ni, awak kena belajar utk menghargai perempuan yg menyayangi awak.
Maafkan saya andai saya tidak sempurna dimata awak.
Tapi saya cuba untuk sempurna.
Hmm
Maafkan saya,
Mulai detik ini.
Awak masa silam saya.
Dan awak.
Mungkin saya akan bagi mak abah utk decide siapa juga jodoh saya.
Awak jgn bimbang,
awak pasti dapat seseorang yg mampu utk terus bahagiakan awk 
:)
Ini sahaja dari saya.
Maafkan saya, Nana.
Assalamualaikum.



mungkin itu sahaja buat masa ni.
Ya Allah kurniakan kami jodoh yg baik baik.
Assalamualaikum.

No comments: