Thursday, May 16, 2013

SI GEMUK YG BOSAN.

Assalamualaikum & Selamat Petang.
Hii semua.
Bosan nauzubillah aku cakap.
Aku even kerja pun terasa mcm tak ada benda nak buat sebab apa, tiada kerja.
Heheheh
erm.
Bosan.
Nak msg sesiapa pun aku tak tahu sbb sbb sbb sbb..........
BANYAK SEBABNYA.
hahaha
Okay actuallyyyyyy.
Hari sabtu ni, date 18.may.2013
Company aku dah buat trip dah weh.
Ke GENTINGGGGGGGGGGGG HIGHLANDDDDDDDDD!
Hahahaha
TETAPI.
Sayangnyaaaaaaaa!
movement byk pulak
Tal faham aku dgn costumer ni. 
Kita org dah bagitahu seminggu awal daripada date yg kita org nak jale jale.
So nak cakap yg masa date 18 & 19 tu kami tak dapat terima movement apa apa lah.
Ni tak, masih ada lagi yg tak reti faham bahasa Melayu.
Rasa geram pulak hati kita.
Sabaarrrr jelah. hmm
Hope sgt semua dapat join tak sedap lah kalau plan mula2 ramai2 lepas tu yg pergi hanya 4 org. 
Memang tak lah kawe nok g. hahaha


HOPE SGT SEMUA DAPAT JOIN. 
Assalamualaikum.

2 comments:

Unknown said...

nak buat cemana kan..kerja diutamakan..heheh

liyana awesome said...

haha kan? Terpaksa, grr. Tapi takpe. Demi untuk mencari sesuap nasi :) hihi