Tuesday, June 26, 2012

Permulaan (:

Assalamualaikum dan salam satu malaysia. 
Ceh ceh ceh, aku mcm nak bercakap dlm politik. haha
No laa small :D Okay, sebenarnya ni acc COMEL blog aku numb 2 (;
haha mesti kau org semua tertanya tanya. Dah kenapa yg kedua? Dan tak perlukan nak buat blog banyak banyak? Haha okay laa. Sorry sgt. Sebenarnya haa mcm nii, aku sajee jee nak baut second blog. Ini kerana aku nak mencipta sesuatu yg baru. Lahaii, kau org semua ada 2 3 acc facebook dan Twitter, takan aku nak buat acc blog kedua kau org nak angin kan? Haha buat chill jee *bak kata si Cinta <3
Hee ok laa. Memandangkan ni post yg pertama (: 
Aku nak jugak perkenalkan diri aku (: Hee even kau org dah kenal pun kan, tak salah jugak kan kenal buat kali kedua. Hee


Okay laa, aku start ok (;
Name aku : Nurlyanna Binti Abd Aziz 
Tarikh lahir : 18 october 1994
Tempat lahir : Hosp Besar Sg Besar .
Umur berapa : 17 , belum october . HEE 
Kerja atau belajar : Masih bekerja (:P
Siapa nama ayah : Abd Aziz Bin Che Hat 
Siapa nama mama : Romijah bin Wahab
Siapa nama Kekaseh : Hafizie Asyralf bin Ismail .
Siapa nama crush : Muhamad Akmal Hazmin (:
Siapa nama scandle : Pijie .
Siapa nama bakal mertua : Ayah Ismail dan Mama Zahara :D
Status : Berpunya dan single selama nya (:
BKS ( BEST KAWAN SELAMANYA ) : Semua :D *Terlalu ramai, tak larat nak taip. haha
Suka warna apa : Putih , Merah , Pink , Purple , Biru , Hitam , dan kelabuuuu :3
Perangai mcm mana : Si Talkactive, hyperb aktif, sweet smilies, great fighting, egois , ketegaq, Si kerek, Si kuat merajuk, Si manjee , Auw auw . haha
Cita cita apa : Seorang guru, seorang ibu, Seorang  pengurus hotel dan perlancongan,.
Hobi : Mengemas, mencipta sesuatu dlm masakan, hee suka melayan kerenah budak budak, suka gelak gelak, . heee >.<
Makanan K : Macam tiada sbb aku bukan jenis memilih (:
Minuman K : Fresh Oren , yummy :D
Minat apa : Minat stalk org, minat Pijie ( retiss baru ) haha, minat Matlutfi , minat mama papa, minat semua nya. haha
Study : maseh dalam pemprosessan (: wee
Keputusan SPM : Simpan dalam dalam, hee
Keputusan PMR : okayy >.<
Keputusan UPSR : sangat okay :D haha
Bil adik beradik : 5 org. 2 heroin, 3 hero :3
Where come from : Selangor, hee
Latest word : Haii si blogger  :D
Last word : Silakan berkenalan dgn kita, baik anda baik juga saya (: Jgn pilih kaca, jgn pilih intan, jgn pilih emas tapi pilih lah permata :D haha maksudnya. Jangan terlalu memilih kalau nak berkawan nii, sbb mak marah :p haha
Cara lain untuk hubungi : Twitter ( https://twitter.com/#!/liyana_aziz )
                                     Facebook ( nanti aku bagi )


Okay, clear (;
salam mesra (: 


Liyana Aziz Awesomee :3

No comments: