Tuesday, June 26, 2012

Malam tweet :D

Haii, Assalamualaikum dan salam satu malaysia (;
Okay, btw. Dah malam nii, mesti you alls tertanya tanya. Awat aku tak tidor lagikan? Hee bukan apa syg oii :3 aku sajee jee. Aku bosan, nak tidor awal kang kekaseh hati gatai dgn org lain, Gr siap hari tuh dok buat relation. Haha *biaq terasa. haha
Sebenarnya tujuan aku post nii sbb aku sad siket. Sbb, hm. Murid aku, tak mau belajar );
kau org mesti pelik, celah bila aku jadi "CIKGU" haha nope laa (:
Aku hanya pembantu PRASEKOLAH . Jadi kebetulan, hari jumaat lepas. 24 hari tu. ada seorang ayah budak ni. >.<
Nama dia Fakhrul Amirul Zakwan (:
sgt laa comel. heee aku pun terkejot bila dgr yg ayah dia minta aku jadi cikgu tusyen anak dia tuh :p
Ya Rabbi . Aku tak pandai laaaaaa =.=
Tapi satu laa, aku pikir tuh budak dan dia nak belajar serta harapan ibu bapa dia yg sgt tinggi tuh aku pun accept (:

Okay, hari ni dah jadi hari kedua aku buat class tapi nampaknya. Class hari nii mmg malang, sbb Amirul sndiri cakap yg dia taknak belajar >.<
Hampa sgt. Hanya yg di atas je tahu mcm mana rasanya );
Even dia nak stop pun, aku syang dia./ Tak sangup kot nak lepaskan dia pergi. Macam macam cara aku dah buat untuk bagi dia belajar. Tapi satu pun tak jadi, alahai. Adakah ini naseb aku? Hmm sedih yg amat sgt. Aku asyik terbayang wajah dia jee =.= Aku teros rasa serba salah. Aku nanges depan dia sbb kecewa tak dapat ajar dia. Aku dah hampakan perasaan ibu dan bapa dia. Bapa dia betul betul nak anak dia pandai, tapi tuu laa. Aku dah kehabisan idea.

Apa pun, aku tetap akan doakan dia berjaya. Sbb aku sayang dia.
Si crush ( Fakhrul Amirul zaqwan )


Love Cikgu Yana );



No comments: