Saturday, June 30, 2012

Hari Terbuka Kapal perang TLDM

Asaalamualaikum dan selamat tengah hari kawan kawan dan seisi keluarga semua :D haha *tuka stail. Okay laa, apa khabar kau org semua? Haaa? Okay? Tak okay? Lahaii, awat dah? Heeee kay laa. Makan ubat kay.

Haa okay laa, cukop intro aku tuh kot, hee sebenarnya aku nak berpost dan berceloteh mengenai Hari Terbuka Kapal perang TLDM. Kau org pernah dgr tak? Tak pernah dgr? Lol meh datang GLEN CRUISE (: rumah aku sebenarnya dekat sangat dgn laut. Hee Okay back to the ori story, hee. Aku pun pergi laa. Aku ingat kan ada apa jea laa kan? Tapi sebenarnya mmg banyak gila aktiviti dalam sana, antaranya, Paintball, Futsal, Cabutan bertuah, Jualan murah, Permainan kanak kanak yg mcm ada rumah besar tuh, pertandingan mewarna dan macam macam lagi laa :D mmg awesome.

Hee kebetulan aku pergi aku pakai baju biase jee :D hee tapi dgn skirt labuh. Grr aku pun masuk dalam kapal tuh laa. Aku lupa dalam tuh ada tangga =.= Aku takut sgt bila guna tangga kecil, grr then aku dgn berskirt laa kan, terpaksa turun. Huh sungguh aku tak rela >.<

haha Tapi aku buat jugak laa. Then mmg banyak gila pameran dalam tuh sbb bermacam macam kapal ada, kapal perang, kapal laut serta peralatan mereka untuk berperang. Haa awesome kan, haa tidak lupa jugak ada ramai gila balak balak handsome dalam kapal tuh yg jadi TLDM. Aku sempat jugak laa bergambar dgn dorg. haha :D jgn cemburu, Aku rasa mcm bangga laa sbb dorg tuh pun kira penyelamat jugak tau. Sbb dorg nii tentera, tugas dorg hanya nak jaga ketenteraman rakyat Malaysia jugak laa :3 mmg best. Hee dah laa U dorg warna putih. MMG SUCI DAN MURNI LAA. HAHAHAHA. Haa dah dah, jgn dok kalut dan cemburu buta. haha :3

Nii aku nak kongsi kegembiraan aku bersama kau org semua. haha


Haa haiii :D aku dalam kereta nii. OTW nak pergi (:



Haha aku tgu dorg siap lambat, aku pun buat sesi pengambaran sendirian dulu laa. haha


Jgn kacau laa kamera, aku tgah fokus nii >.<


Hahaha muka awesomeee tak? Bwekss :p


Senyum mmg aku suka (:


Aku sendiri tak faham dgn gamba nii, kamera dah betul betul fokus pada aku, tapi ntah kenapa mata aku fokus arah lain. haha


Ignore yg belakang :D


Sorry, mata aku akan jadi kecil kalau kena cahaya matahari. heee

 

Seeweeeeeet tak? Heee ;3


Best tau, nii la namanya pengalaman. haha aku try naik helikopter dorg yg tak bergerak. haha 


See aku dkt atas laut :D HAHA


Lain kali jumpa lagi ok? Daaaaa :3


Haa dah jum balik. Kat lua tuh panasssss >.<


Haha okay laa. Tu jee kot. Sebenarnya banyak tapi telah aku tapis. Heeee :D
Harap aku org enjoy tgok gambaa aku yg Awesomeee nii. Hahaa
Daaa, Assalamualaikum (:


Moral of the story.
Tak ada kott, haha tapi sebenarnya aku rasa kan, kita sebagai rakyat malaysia kena support dorg nii mcm join dorg bila dorg biat kempen atau  mcm nii laa. Hari terbuka kan, haa baru laa dapat rasa Pengalaman sama samaa. hee Tuh jee kott. hee




Sayonara <3
Liyana Si acemm . haha

No comments: