Friday, April 5, 2013

Blogger yg mencuit hati :*

Assalamualaikum dan Selamat Petang. hii sayang sayang sekalian, cewah mcm banyak pulak. haha tak tak gurau jea. Sayang tu mungkin ramai tapi si jantung hati ada satu jea :p hihi

Okay untuk post kali ini kan, sebenarnya saya nak cakap yg saya rasa sgt kagum melihat blogger blogger kita di malaysia yg rajin 24/7 mengupdate blog dorg. waaa rajinnya korg syg. Bukan setakat ini lah, nak cakap puji pujian sedikit pada Si Encik Encik lelaki yg sangat rajin mengupdate blog dorg sbb cer korg byk kan syg, lelaki sorang susah sgt nak menaip dan duduk depan lappy dan mengupdate bagai kan? apa dorg tahu hanya main game lepak dan bla blah bla. *cewah* hahaha dan aku rasa sgt kagum pada SI IBU IBU dan DADDY yg rajin sgt mengupdate blog dorg. Well. korg fikir ya. Mereka dah bekeluarga dan mereka daha da anak yg comel comel serta mereka ada tanggungjawab masing-masing kan? Sempat lagi update blog dorg serta letak gambar anak mereka atau pun life mereka :)

Bagi aku lah, semua blog yg aku pernah kunjung mmg sgt AWESOME sbb mereka bukan hanya remaja muda mudi seperti aku tetapi ada yg dah bekeluarga serta mempunyai anak anak dan Suami atau Isteri. Okay, mari aku berkongsi sedikit antara blog yg aku rajin sgt usha usha :)

Okay first BLOG cik APPLE kita . *aku tgh makan apple* hihi  http://semanisepal90.blogspot.com/

 Blog Cik Apple ni, aku rasa nama dia diberi kerana mungkin beliau suka makan apple. hihi

 Blog Cik Apple ni banyak tutorial. *ada kadang curi curi jek* maafkan saya. hihi

 Blog Cik Apple ni dah lama jugak aku tak kunjung tetiba bila dah kunjung dgr dgr dia dah bertunang :* shooooo sweeeeeett :* hihi (tak ada pun, hihi)

 Blog dia memberi manfaat yg banyak sgt pada blogger yg baru join mcm aku. acah acah JUNIOR BLOGGER gituuu, hihi

 Dan lastly. blog dia penuh dgn Segala DOODLE yg comel comel, hasil kerja dia serta bisnes dia. See pandaikan kaum HAWA sekarang berniaga? hehe

 Okay, ni last. haha Blog Cik Apple mmg cantik dan I hope satu hari nanti dia buatkan lah aku banner yg free, hahah *JK*


Okay blog yg seterusnyaaaa, hihi.
Okay blog ni, serius siapa yg tak pergi usha dan skodeng sgt sgt lah rugi sbb apaaaa, haa kena lah pergi usha sendiri. haha http://irinenadia.blogspot.com/ haa tu link dia. Pergi Usha cepat sbb best sgt. Seriusly.

 Okay first time aku bukak blog dia. Oh mai, semua yg dia type serta entry dia sgt menarik sgt sbb dia ada selitkan kisah percintaan dia, kenangan bersama Suami dia, serta latest Entry dia pasal make up during pregnant. *ECEH GITU*

 Bila korg baca, korg akan rasa bercinta ini indah dan korg akan dapat rasa berkawin lagi indah. *PADA YG PASRAH PADA CINTA* kikiki

 Masa dulu aku follow dia ni, masa tuh dia sedang bertunang. dan lama lama selepas itu aku bukak blog dia finally dia dah kahwin dgn Si Incik Tunang dia. Semua dia selitkan bersama, tak tinggal gambar sewaktu kawen dan tunang.

 Ya Allah, serius ckp. Masa first time follow dia dan baca semua entry dia. Sayu nyaaaa. sayu sgt. sbb dalam hati ni tak sabar nak jadi seorang isteri pada usia yg muda serta nak jadi Ibu :* hihi

 Lastly, aku rasa sgt best. Sbb dia jual produk kot tapi sayang aku tak pernah terbeli, haha nanti ya kak :)

 KkK, ni last ==' Aku harap dia selamat melahirkan Bayi dia yg pertama tu nanti ya :) HOPE HOPE HOPEEEE! semoga terus berbahagia dan semoga dapat jadi ibu dan isteri yg baik my dear :')


Okay. Seterusnyaaaaaaaa.
Aku rasa blog ini milik SI IBU jugak, hehe jap ni link >.< http://kechixx.blogspot.com/

 Aku rasa aku baru Follow blog Si Ibu kecik yg comel ni. hihi Seius dia comel, dgn tangkap gambar dgn anak boyboy dia. Tak silap aku nama beby boyboy dia Muslim kot. hihi

 Aku rasa teruja teruja dan teruja bila tgok blog ibu ibu yg ci=omel dan muda ni. Rasa nak cepat cepat. *ehem* hahaha

 Ibu kecil ni comel, apatah lagi kalau dia begambar dgn si comel dia yg nama muslim tuh. hihi Sweeeeeet! hihi

 Buat ibu kecil ni, teruskan berblog okay. hehe

 Buat Muslim, Mak Cik tunggu bila Muslim dah besar nanti k? hihi


seterusnyaaaaa. hihi
Aku rasa ramai sgt lah blogger sekarang sbb semuanya sgt rajin. Best best pulak tu blog dorg. hee sampai ada yg buat Enrty ajak bertanding lah, keep it up. Aku mmg tak lah nak join sbb segan lah. blog aku tak lawa ==' Serius, haha kita tak pandai nak edit sgt -..- Haha tapi aku rasa ni dah cukup kot tunggu ada sesiapa yg nak sponser kan diri sendiri utk bantu aku mengedit kot, hee.

K sayang sayang sekalian, Thanks again.

From me.

Liyana Aziz XOXO

7 comments:

y i e n said...

sy dah terjah blog dorang.. mmg best :)

liyana awesome said...

kan my dear ? ya blog dorg mmg best :) Suka sgt sgt . heee Thanks btw sbb sudi baca entry ni :*

Rozita Ceritaita said...

tumpang singgah blog diorng jugak dari sini...hehe... psssttt dik.. gadis bertudung kat tepi tu comel tp menganggu nak baca entry la..

liyana awesome said...

hehe yeke sis? Baiklah. sebenarnya bercadang nak delete tapi sayang , comel sgt. hihi Singgah lah blog dorg. mmg best, hee Dan dorg semua comel :) hee

cikdil said...

laaa blog kite pon ada.. hee
bkn sbb suka epal, tapi taksub dgn novel tngktn brape ntah..
yg tajuk dia ,kerana manisnya epal..hahaha..pon boleh..hee
teng laling..^^

cikdil said...

btw, kite x tunang pon lg..tu photoshot jer..propa semata2..hihii.. ^^

liyana awesome said...

HEHE cik Apple :) Sorry sbb buat entry mengenai blog awak. hee Btw. welcome , dan thanks sbb sudi usha kita disini. hihi