Friday, April 5, 2013

1st Giveaway by Nabihah Ahmad



Okay, hii dan Assalamualaikum dan Selamat Pagi. Entry kali ini sengaja jea aku nak buat sbb terdetik kot kot akan ada ramai yg sudi berkunjung :) Btw sayang sekalian, aku tak kesah sgt pasal hadiah yg bakal diterima oleh aku, *cewah acah menang jea* hahahah KK, aku syor kan bagi SI JUNIOR BLOGGER yg baru nak manja manja dalam bidang ni, korg boleh lah join. Tanpa perlu guna I/C numb ataupun nama IBU DAN BAPA. haha *mcm mengundi* ehe

Okay, disini aku akan sertakan Syarat-syaratnya. Korang, tunggu apa lagi? Tak best tau, menang sorang2 apa kata kita share hadiah ramai2. hihi

KK. terus kepada syaratnya :)


 Korang kena buat satu Entry mcm aku buat ni. Tajuk kena lah 1st Giveaway by Nabihah Ahmad

 Korang kena Follow Cik Adik yg comel ni, Nama Dia NABIHAH AHMAD :) *dia comel* ekekek. dan syg sekalian, korang tgok syarat kat bawah tu kk :* MUAHH! hihi

 Korang kena COPY PASTE banner yg comel kat atas tu kat entry korg tau :* 

 Syarat belum habis, hihi Korang kena LIKE INI

 Lepas tuh tinggalkan Link Blog korg, tapi sayang sayang ku bukan link Blog tetapi Link Entry blog korang kat Cik Nabihah itu okay nabihahj0urnal


Senang bukan? Hadiah yg menanti korg sgt HEBAT tau, hihi. Moh ler kita Follow mengfollow :)

Disini aku ada sertakan SPONSER SPONSER yg aku rasa blog dorg comel comel mcm dorg jugak. Well, aku dah usha dulu. hihi

Antaranyaaaa 

 saidatulhafizah
 iehahfarihah
 secretofshaila *Blogger ni berniaga, comel comel.* haha
 tomato-putih   *Blogger ni suka TOMATO kot* hihi
 nasuhanass *Header dia comel* hihi
 ismy-maryam
 hananavalleycollection
 ccicutedollylicious *Blog dia comel tau* hihi

K semua? Dah buat mcm aku suruh? Belum? Kenapa belum? grr. Dah cepat buat. hihi

LOVE YOU.
XOXO
LIYANA AZIZ.




4 comments:

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Im here from the same segmen ! http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-nabihah-ahmad.html

Arni Nazira said...

Assalamualaikum ! Comeiinya blog neyh , done follow you . Jom join segmen Arni http://arnilala.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-setahun-by-arni.html

liyana awesome said...

Okay dear :) I will. hihi

liyana awesome said...

good luck dear :)