Tuesday, July 2, 2013

Selepas saya 'pancit' .

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.
*eceh eceh. bajet Isteri Perdana Mentiri gitu* hahaha
Hii guys, saja nak buat new entry. Ehem, tak sangka sgt. Tahu why kita tak sangka sgt? haha Alhamdulillah, zaman sekarang semua dah maju. Dah ramai yg minat untuk men'join'kan diri dalam bidang berblogging gitu. Bukan apa, tengok sekarang ni dah ramai sgt si Bloggers yg berjantinakan LELAKI. saya ulang~ Lelaki. hehe dulu masa saya first join dalam bidang blog ni. Adalah seciput dua tiga org jee lelaki tapi sekarang semua dah berblog. Alhamdulillah, itu menunjukkan zaman kita ni tak ketinggalan dgn media sosial.

Bukan itu sahaja *formal* kebanyakkan daripada mereka akan buat entry mengenai apa yg terjadi, sesuatu yg berlaku, jarang jugak kita nak jumpa lelaki mcm ni yg ada masanya mereka buat untuk berblog. Susah susah sbb lelaki kini lebih gemar habiskan masa dgn aktivity sukan, gamers, dan twitters serta facebookers. haha *Opsssss maaaaaf ler. heeeee

Okay what, bukan mudah nak cari. Lepas tu, rasanya dah ramai sangat akak akak kita yg comel comel tu berjinak0jinak dalam dunia novel. Hee okay, tahniah. *satu tepukan gemuruh buat anda* heeee ada jugak dalam hati ni nak jugak berjinak-jinak tapi kita takut itu hanya HANGAT-HANGAT TAHI AYAM  jee. Heee insyaAllah ada masa terluang nanti I will try :)

So lagi sekali nak cakap, well done guys. You did a great job. Mengembangkan diri, berkongsi cerita dan korg buat org rasa 'ekh aku nak jadi mcm dia.' 'ekh aku nak try mengekspirasikan diri aku seperti dia' 'ekh aku nak jadikan diri aku seperti dia, wahai si bloggers yg cute-cute' hehehe so thumb up dear ^^

Ahaaaaaaaa. Disini nak kongsi sikit, kita ni peluh main badminton tak habis lagi. Aha bau kat badan ni masih melekat tapi jgn risau. Masih wangiiii~ hewhew sedang asyik bermain badminton, dgn pelbagai gaya yg ditunjukkan akhir saya berjaya tewaskan Babah. HAHAHAHA MUHAHAHA WUHAHAHAHA *Gelak jahat* ehek alhamdulillah, i save my bajet. haha sebabnya siapa kalah kena belanja == Ohhhhhhh myy gush. so dgn rasa yg memberontak ni. taknak kalah tau :P heee main main main, menang akhirnya! Taraaaaaaaaa~ lepas dah menang tu memang pancit habis, nasib baik main depan rumah je sempat lah jugak berlari masuk ke rumah untuk minum air~ lalala. heeee then apabila dah menang, mulalah pancit. kuikkkkkk *jadi tak bunyi ni* hahaha can lah can lah~ Alhamdulillah, rasa selesa sgt. sbb time tgh main tadi stress sgt then after main rasa stress tu hilang serta merta, haaa so you alls. Kalau stress pergi ler bersukan. Memang boleh hilang~ haha

Okaylah you all. Dah jom mandi.
Aha, k Assalamualaikum.
Saya Liyana Aziz.
Muahhhhks.


No comments: