Friday, December 28, 2012

teman :)

Hai dan Assalamualaikum semua. hee lama dah kita tak singgah kat blog ni kan, pasti semua tak rindukan kita. hehehe Okay laa. nampak title Post tuu? T E M A N , Heee

Okayla, sebenarnya memang aku nak buat post ni pun sbb aku memang nak cakap yg aku rindu dia sgt. hmm sebenarnya lama dah aku tak msg dia, tak dgr khabar dia even aku selalu nampak dia bertweet sakan di Twitter :') Sabar jelah, hee aku terkadang fikir kenapa aku dan dia perlu jadi begini? perlu akhiri hubungan persahabatan kami begini? Seribu persoalan bermain di benak fikiranku :/ aku rindu nak cakap KITA :'D hahahaha

Aku dgn dia hanya kawan, tetapi aku dapat rasa yg aku memang rapat sgt dgn dia sbb aku selalu cerita apa aku rasa pada dia dan dia pun selalu cerita apa yg dia rasa pada aku. Aku suka dgr bila dia bercerita :') Tergelak sakan weh. hee Tapi aku nampak perbezaan hubungan persahabatan kami sekarang. Aku nampak yg aku dan dia dah jauh :') Dia sgt baik, tetapi aku harap dia nampak kelemahan dia. Aku tak akan bagitahu dia apa benda itu tetapi biarlah dia berfikir :3

Aku pun harap dia akan berbahagia dgn sesiapa jugak :) Aku nak tgok dia bahagia okay, hehe aku akan terus doakan kejayaan kau kawan :) Harap kau tidak lupa aku dan tidak lupa pada persahabatan kita. hee
Ikhlas dari aku, kawan :3


No comments: