Monday, December 31, 2012

Happy New Year 2013

Hai dan Assalamualaikum dan Happy New Year semua :3 hihi
Okay, so bagaimana tahun baru? ha before tuh. korg sambut tahun baru dimana? hehe mcm aku tak adalah kesah sgt sambut dimana, yg penting aku sambut bersama org yg tersayang :) Yeah org tersayang yg bermakna bagi aku :') Bukan senang nak mencipta kenangan, hehe So apa azam tahun baru? hehe pasti ada yg nak berkahwin, nak ikat tali pertunangan, nak dapat zuriat, nak terus sambung belajar, nak terus diminati dan digila oleh lelaki diluar, nak beli rumah, nak shopping sampai tak ingt dunia, nak save duit, nak nak nak mcm mcm lagi kan? hahahah

Macam yana, azam tahun baru ni. Aku still nak Sambung belajar, aku tetap nak berusaha jugak sambung belajar. Aku nak. aku nak! Please, haha biar aku miskin diluar tetapi aku tidak miskin dgn Ilmu Allah dan satu lagi aku pun harap tiada lah org yg akan mempertikaikan pelajaran aku sbb aku tahu aku mungkin tidak seperti kau MANUSIA :) haha ops. tahun baru kan? hehehe

Hee about LOVE pulak, InsyaAllah. Aku harap aku dapat kuat seperti 2 tahun yg lepas. hee Rindu sgt lahaii. hihi aku hargai sgt semua yg telah kita buat bersama since 24/5/2010. Lama kan? aku tak sangka boleh lama sampai mcm ni sekali dan aku pun rasa bersyukur dapat kenal dgn dia :') Thanks Hafizie Asyralf. Awak bermakna buat saya. Liyana Aziz :3

No comments: