Tuesday, August 7, 2012

perasaan sedih );

Assalamualaikum sayang. Hmm tahu tak kenapa saya sedih? Bukan sbb mak abah, family, bf atau apa. Tapi sbb saya mungkin akan tinggalkan pekerjaan saya. Yeah, pekerjaan sekarang. Ya Allah, mcm mana hidup saya lepas ni? Saya nak sgt teruskan bekerja dalam sekolah tuh. 3 bulan saya duduk dan bekerja dalam sekolah tuh sungguh seronok dan bahagia. Tahu kenapa? Sbb saya dah mula sayang pada budak budak tuh semua. Sayang yg teramat sangat! Tak boleh nak gambarkan dah perasaan sayang ni. Hm Kalau boleh nak jee saya pergi jumpa guru besar. En, Kamsani, boleh tak saya nak teruskan contract saya selama 3 bulan lagi? Kalau boleh laa. Nak sangat jumpa guru besar dan cakap mcm tuh. Hmm Nanti kalau kak yana rindu korg semua mcm mana? Hm saya nak teruskan! Nak! Nak! awak dgr tak? Saya nak. Tapi saya tak boleh teruskan. sbb 11/9/2012 ni contract saya dah tamat. hmm sedihnya dia. Dia mcm mana ni? Org sedih sgt sgt!

Minta doa semuanya, Amin.

No comments: